Ads 468x60px

21 Temmuz 2009 Salı

THE END...




---"Sezon bitti... "

---"D U R !.... Henüz değil..."

Arılarımı Muğlaya göndermeye karar verdim. Arıları satın aldığım ve arıcılıkta bana çok yarıdımcı olan Hasan kardeşimin arılarıyla birlikte Muğla, Marmaris ya da Antalya artık neresi olursa oraya göndermeyi düşünüyorum. Yeni başlamış olmanın verdiği kilo kilo bal beklentimi malesef bizim bahçe karşılamadı. Göndereceğimiz yerlerde nektar akımı olur ise bal alabileceğiz.
Ya... nasip bakalım ne olacak ben de merak ediyorum

Arıcılık konusunda bana çok yardımcı olan bir diğer değerli kişi ise Abdurrahman abim. Kendisi emekli yarbay ve arıcılıkla uğraşıyor. Bu işi tekniğine uygun yapan ender insanlardan birisi baya bir bilgi birikimi var. Allah ondan razı olsun bana çok yardımcı oldu. O da bugün arılarını ayçiçeğine götürecek. Abdurrahman abimin arıları benim arılardan 7 km uzakta dağın eteğinde; o da buradan bal çıkmıyacağı düşüncesiyle götürecek arılarını. Hasan kardeşimizin köylerinde bulunan yaklaşık 50-60 kovanıda Akşehire getireceğiz akşam üstü. Ve nasip olursa haber gelir gelmez doğru güneye bal avına...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...