Ads 468x60px

11 Nisan 2011 Pazartesi

GELİN GİBİ AĞAÇLAR, DÜĞÜN GİBİ BİR HAFTASONU


 Bu haftasonu gene köyümüze gittik. Çoluk çocuk köy havasının tadını çıkardık. Köyde erik ağaçları gelin gibiydi.


Evde yetiştirdiğim kestaneleri köye götürüp bahçede bir köşeye dikdim. Bakalım meyvelerini yemek nasip olacak mı?

Resmin altında  görünen fideler ise Altın çilek fideleri nasip olursa onlarıda uygun bir havada bahçeye dikeceğim. Altın çileğin faydaları malum. Ben denedim hakikaten metabolizmayı hızlandırıyor. Tavsiye ederim.


 Köyde vişnelik olarak kullanılan küçük bahçeye soğan ve sarımsak ekimi yapmıştık. (ekim yapmakta geç kaldık özelliklede sarımsakların ekiminde. Bu vakitte ekilen sarımsaklar tek kelle olurmuş. Ya nasip bakalım)Bu resim ekimin yapıldığı geçen haftadan. Bu haftada epey çalıştık bahçenin kenarlarını açmak için.


Köye gittiğimizde Dayıma uğramak ve besiliğini gezmek, o güzel yaratıları izlemek sevmek ayrı bi huzur veriyor insana.



Meşhur olmayı arzu eden bir 'dana' objektiflere poz veriyor...


Bu yoncalar işyerimizin bahçesinden. Arılar yoncadan iyi nektar toplarlar.


Mesai arkadaşım ve arıcılık konusunda çok yardımları dokunan, arıları satın aldığım kadeşim Hasan... Hasan ve babası Mevlüt amcanın bende çok hakları vardır Allah razı olsun...


Aslında bahsedilecek. O kadar çok şey var ki... Zaman yetmez. O yüzden kısa cümleler ve bol resimle bu yazıyı yazdım. Nasip olursa bundan sonra yazılarımda bolca video ve resim kullanmayı düşünüyorum.

Vişnelikten eve yemek almaya giderken bir erik ağacı gördüm gelin gibiydi... Aman daha da güzeli ve ilginci ağacın üzeri oğul gibi arı doluydu. Sanki düğün vardı...  Bugüne kadar çiçek açmış bir ağaçta bu kadar çok arıyı bir arada  görmemiştim. Telefonla video çektim ama net olmadı. Çok harika bi manzaraydı. Bir çok arıcı arkadaşın zevkle seyretmek istediği ve seyrettiği bir hadiseydi...

Bizim buralarda da havalar serin. Bazen güneş çıkıyor bazen hava kapanıyor soğuyor.

Bu arada sabırsızlıkla Antalyadan arılarımızın gelmesini bekliyoruz. Ve hergün neler yapacağımıza dair palanlar kuruyoruz.

Rabbim emeklerimizi zayi etmesin. Tüm arı sevdalılarına bereketli, hayırlı bir sezon nasip eylesin...

Selam ve Dua ile...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...