Ads 468x60px

23 Mayıs 2013 Perşembe

Türk Arıcılığına Hizmet

  Ben bu işe başladığımda, bu işin olumsuzluklarını fazlasıyla abartanlar olmuştu. Ama, insanoğlunun Allahın izniyle üstesinden gelemiyeceği şey yoktur.
 
  Zamanla ve gerçekten samimi dostluklarla kısa sürede bu işin inceliklerini öğrendim ve hala öğrenmeye devam ediyorum.
 
  Bilmenin, öğrenmenin sınırı yok.
 
  Hele, bu arıcılıkta daha keşfedilmedik çok şeyler olduğuna inanıyorum.



  'Sanal Alem' deyip geçmemek gerek. Kendisi sanal fakat, dostlukları gerçek bi alem. Öğrendiğim bir çok bilgiyi bu alemdeki arkadaşlarım vesilesiyle öğrendim.
 
  Tabi kolay ulaşılabilir bir ortamda olunca, sizinle irtibata geçenlerin sayısıda bi hayli fazla oluyor. Elimden geldiği kadarıyla bu aramalara ve sorulan sorulara cevap vermeye çalışıyorum.
 
  Burada altını çizmek istedğim bir konu var. Ben bu işin olumsuzlukları olduğunu, fakat olumlu yönlerinin çok olduğunu gören ve inanan biri olarak sürekli  çevremi ve beni arayanları arıcılık konusunda heveslendirmeye çalışıyor, teşvik ediyorum.
 
  Tüm bu çabalarımın sonucunda, hiç bir maddi ve manevi bekletintim yok. Beklentim sadece Allahtan. İnsanları yanıltmadan yalansız dolansız, "sizin en hayırlınız insanlara en faydalı olanınız" düstüruyla kendi kapasitem ölçüsünde bişeyler yapmak istiyorum.
 
  Sonuçta hepimiz bu yolun sevdalısıyız hepimiz aynı gemideyiz. Görüş ayrılıklarımız olabilir. Olacaktırda... Lakin farklılıklarımız zenginliğimizdir.
 
  Türk Arıcılığını hakettiği yerlere taşımada karınca misali zerre kadar payımız olursa kendimizi mesut adlederiz.
 
  Türk Arıcılığına karşılıksız hizmet eden ve bu sevdayı gönüllerden gönülere nakşeden tüm Arı Dostlarına Sevgi ve Selamlarımı sunuyor. Rabbimin inayet, ihsan ve yardımlarının daima onlarla olmasını niyaz ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...