Ads 468x60px

Arıcılık Fuarı

ALLAHIN SELAMI ÜZERİNİZE OLSUN SEVGİLİ DOSTLAR

ARICILIK FUARI İÇİN İSTANBUL YOLLARINA DÜŞTÜM.
ÇEKTİĞİM RESİMLERİ SIRASIYLA ATIYORUM SANIRIM RESİMLER NELER YAPTIĞIMI ANLATIR.

İSTANBULDA BENİ KARŞILAYAN AĞIRLAYAN VE BİRLİKTE İSTANBULUN ALTINI ÜSTÜNE GETİRDİĞİMİZ DEĞERLİ DOSTUM MEHMET KARAKUŞ'A DEĞERLİ AİLESİNE SONSUZ ŞÜKRANLARIMI SUNUYORUM.

FUARDA BULUŞTUĞUMUZ ALİ TÜRK ABİM VE SANAL ALEMDE BİRBİRİMİZLE DOST OLDUĞUMUZ İLK DEFA BİRE BİR TANIŞTIĞIMIZ TÜM DEĞERLİ ARICI DOSTLARIMA TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM.

İNŞALLAH ŞUBAT AYINDA DA BULUŞMAK DUASIYLA
HEPİNİZİ ALLAH A EMANET EDİYORUM.

SELAM VE DUA İLE...

































































13 yorum:

Adsız dedi ki...

abim blogger den resimleri gördükçe benide bir heves sarıyor gerçekten resimlere bakarken sizi bir arkadaşıma benzettim askerlik arkadaşıma askerliği nerde yaptınız acaba

Mustafa Doğan dedi ki...

Arıcılık çok zevkli bir uğraş ve dostluklar arkadaşlıklarda harika bir şey
askerliği
acemilik MALATYA
usta birlik İZMİR NARLIDERE

Adsız dedi ki...

ege ordu lo.bak.onr.ekp.amirliği mi

Mustafa Doğan dedi ki...

evet doğrudur lojman bakım onarım ekip amirliğinde :)
isim nedir üstadım?

Adsız dedi ki...

bilmiyorum hatırlıyormusun revirci vardı aksaraylı

Mustafa Doğan dedi ki...

Hımmmm :) sanırım bildim face hesabın var mı?

Mustafa Doğan dedi ki...

sabo ? :)

Adsız dedi ki...

evet var da ben seninkini bulamadım serbay kılıç

muhteşem turunç dedi ki...

Mustafa kardeşim evet sanaldaki dostluklar gerçekte de görüşünce pekişti. Sağlıcakla kal.

ÇAYLI dedi ki...

mustafam slmlar

Adsız dedi ki...

Mustafa bey inşallah tüm beklentileriniz gerçekleşir,herşey gönlünüze göre olsun,Fuarı bizim içinde gezin saygılarımla.
Rüşdü ORDU

ALİ TÜRK dedi ki...

Mustafa ne yazayım ben şimdi...
Yav acayip bir karmaşa vardı, vedalaşamadan ayrıldık, yaşlanmaya başladım, bunu nereden alıyorum büyüklerden aynısını yapıyorlar, büyüklerin zinden gidiyoruz...
Bilgisayardan elimdeki pasta kutusuna sulandığını fark ettim, sendemi...

Sağlıcakla kal...

Mirili dedi ki...

Abi selamlar;

Vedalaşma mevzusunu ben diyecektim Ali abi bahsetmiş hayırlısı gönüller bir olsun :)

Hayırlı günler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...