Ads 468x60px

16 Ocak 2013 Çarşamba

Yeni yıl, 2013 yılı ve yeni arıcılık


 
Değerli dostlarım ve takipçilerim;

Öncellikle hepinizi Allahın selamı ile selamlıyorum…

uzzzzzzuuuuuunca bir aradan sonra sizlerle bir şeyler paylaşmak istedim.

İnsanın hayatı, mutluluklarla ve hüzünlerle dolu. Kah ağlıyor kah gülüyoruz. İmtihan dünyası olmasının bir sebebi bu.

Arıcılığa başladığım günden bugüne dek, Sanal alemde çok ama çok dostum oldu. Çoğunu şahsen görmedim bile. Ve bir çok yerden yüzünü görmediğim insanlarla telefonda dakikalarca sohbet etme imkânım oldu.

Bu alemin bana kattıklarını, artılarını saymakla bitiremem. Bu alemde bana gönlünü açan samimiyetinden şüphe etmediğim ağabeylerime, arkadaşlarıma daima duacıyım.

Sevgili babacığımı kaybettikten sonra birçok şeyden hevesim kaçtı. Hayatın yalan dünyanın çokta kafaya takılmaması gerçeğini bir kez daha anlamış oldum. Tarifi mümkün olmayan acılardan birisi bu acı. Fakat, hayat devam ediyor. İster istemez Dünyanın akışında sizde yer almak zorunda kalıyorsunuz. Bu zor günlerimde beni yalnız bırakmayan tüm dostlarıma ve sanal alemde tanısın tanımasın bana taziyelerini bildiren güzel insanlara sonsuz şükranlarımı sunuyor ve Rabbimden hepinize sağlıklı sihatli uzun ömürler vermesini iki cihanda da sizleri ve sevdiklerinizi güzelliklerle, haryılarla, cennette Cemali ile mükafatlandırmasını niyaz ediyorum.

Her fani ölümü tadacak….

Bu gerçekten kaçış yok.

Mühim olan iki dünyamızı da cennete çevirmek. Ve Allahın razı olacağı hayatı yaşamak.

Son yazımdan buyana geçen süreçte çok hadise oldu. Takip edenler ve dostlarım bilirler, arıcılıkta başıma çok hadise geldi. Arılarım öldü, sonra dayıoğlu arı satın aldı onunla ortak olduk derken şimdi dayıoğluyla yolları ayırdık. Ortaklığımızdaki tüm maddi unsurlar ona ait odluğu için bize ceketimizi alıp gitmek kaldı. Büyük hayallerle kurduğumuz ortaklığımıza son noktayı koyduk. Dolayısıyla bizde elimiz de beş adet boş kovan, bi kaç arıcılık malzemesiyle arısız arıcı olarak ortalıkta kaldık. J

Tabiî ki her şeyde bi hayır vardır.

Yaz gelsin bakalım Mevlam neyleyecek.

Şuanda arımız yok belki ama arı ve arıcılarla irtibatımızı kesmedik. Blogları eskisi gibi takip edemiyorum. İşlerin yoğunluğu ve hayatımızdaki birçok hadise engel oluyor. Şuan bu yazıyı da bir çok işin arasında, hem dinleneyim hem de siz değerli dostlarıma bir selam vereyim diye kaleme alıyorum.

İnşallah Rabbim hepimiz hakkında hayırlı ve güzel olanı daima nasip eyler. Rabbim bizleri zalimlerin, hainlerin, riyakarların eline bırakmasın. Bizleri kendisi koruyup gözetsin. Sevdiklerimize uzun ömürler versin.

Tüm arı dostlarına bereketli, arılı, bal gibi güzel tatlı şifalı, huzurlu, başarılı bir yıl diliyor; hepinizi Yüce Yaratıcı,  biricik Rabbimiz Allah u tealeya emanet ediyorum…

Selam ve dua ile…

8 yorum:

  1. Mustafa her şey insanlar için insanın yakınını kaybetmesi bayağı koyuyor, hele bu baba olursa müthiş bir eksiklik oluşuyor. Sonuçta bundan kaçış yok, yazıyın içinde belşirttiğn gibi bize öbür tarafta lazım olanları toplayabilirsek ne mutlu. Allahın en sevdiği kişiler peygamberlerdir, hiç biri hayatta degil.

    İnsanın hayatında iniş ve çıkışlar vardır, Allah her şeyin hayırlısını versin, sen yer işini çöz, boş kovanlarını dolu bil, biz hiç bir zaman dostlarımızı yarı yolda bırakmayız.

    Bu kadar ara verme ara sıra bir şeyler karala.

    Bazı şeyleri kafana takma, kader de geç, sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
  2. Bir yakınımız vefat ettiği zaman ölümü bizde bir o kadar sıcak ve yakın hissediyoruz.
    Arabanın, evin anahtarları, giysiler, başucunda yarım kalan meyveler.
    Hepsi burada kalıyor ve kalanlar yaralarının derinliğine göre acılarını yavaş yavaş yitiriyorlar.
    Ölüm gerçekten ağızların tadını kaçırıyor...

    Ama onca eksikliğe rağmen yola devam etmek kalan yükleri sırtlanmak mecburiyetindeyiz. Bizden öncekiler gibi niceleri eşlerini, çocuklarını, torunlarını ve atalarını kaybediyor.

    Dünya işleri tıpkı derenin yatağını bulup akıp gittiği gibi gibi akıp gidiyor.

    YanıtlaSil
  3. Mustafa bey hayat her an herşeye gebe ama öyle veya böyle yaşam devam ediyor,zaman herşeyin ilacı ,eğer insan unutmasa herhalde aklını yitirir,allah size sabırlar versin,acılarınız büyük ama geri dönüşte yok,bundan sonrası için kolaylık ve başarılar dilerim,inşallah arılarınız eskisinden daha fazla olur,saygılarımla

    YanıtlaSil
  4. Mustafa kardeşim gün ola harman ola derler ya bak gör her şey yoluna girer evelallah. Her şeyin hayırlısı..Sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
  5. Pek aziz ve abilerim güzel temenni ve tesellileriniz için teşekkür ederim. Allah razı olsun herbirinizden. Gönlümüz ve duamız daima sizlerle. İnşallah ufak defek yazılarlada inşallah burada fikirlerimi paylaşacağım.

    Rabbim bizleri bi şekilde bu fanide bir araya getirdiği gibi
    Baki hayatta cennetinde de bir araya getir inşallah

    YanıtlaSil
  6. Mustafa bey dünya fani.Yeri cennet mekan olsun.Allah sabır versin.

    Daha yeni gördüm geçte kalsam kusura bakmayın.

    YanıtlaSil
  7. Mustafa kardeş ben yeni öğrendim Allah sabırlığını versin.Mekenı cennet olsun hayat su gibi akıyor acısı ve tatlısıyla devam ediyor fani dünyadan hepimiz bir gun gelip göçüceğiz.sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
  8. slm mustafam her şey biz insanları imtihan etmektir görevleri.bende uzun zamandır yoktum ablam Ca idi gecen çarşamba onu kaybettim bilirim acıya karşı bizler inaçlı kişileriz herşeyin ondan geldigine inanansın inananız slm ve muhabbetle kal allah tahsiratını afetsin kusura bakma ne olur kendi sayfan gibi benim sayfayada el at

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...