Ads 468x60px

21 Ekim 2010 Perşembe

GÜNEŞ YÜZÜNÜ GÖSTERDİ

     Güneş yüzünü göstedi bugün. Nasip olursa iş çıkışı arılarıma bi bakayım.

     Pazar günü besleme yapmıştım ve ondan bahsetmedim. Köyde bulunan ve iş yerindeki arılarıma beleme yaptım ve ardından laktik asit uyguladım. Çok dikkatli bakmama rağmen varoa görmedim. Kanatsız arıda yoktu. Tabi bu varoa yok anlamına gelmez. Mutlaka vardır ama İnşallah çok azdır ve kolonilerime zarar vermez.

     Yapmayı planladığım o kadar çok şey var ki. Tabi bunlar için vakit ve nakit gerekiyor. Bakalım Mevla kerimdir.

     Bir çok yerde bahsetmişimdir. Mehmet Yüksel abi gibi bi arıcılık yapmayı hayal ediyorum. Aslında işin ticari boyutunuda düşünmüyor değilim, ama onun içinde sermaye gerekiyor. Arıcılığı niçin yapıyorum? Niçin yapmalıyım? Bu soruların cevabını henüz netleştiremedim. Ama net olan bir şey varsa  o da; bu işi çok sevdiğimdir. Arılarla uğraşması ayrı bi zevk. İlginç bir duygu bu; yaşamayan bilemez.

     Nasip olursa bu arılarım sağ salim yaza çıkarabilirsem. Yazın yapacaklarım için önemli bir mesafe almış olacağım. İnşallah yaza sağl salim çıkarabilirim.

  

    

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...